(Adfo Live) Reclametweeling Philip Brink en Hugo van Woerden

Over hoe je altijd relevant blijft.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

zijn een tweeling maar geen familie. Ze werken al meer dan 20 jaar samen, van documentaires tot korte films tot campagnes. Hun werk won een Webby, de Dutch Design Award en een Cannes Lions Grand-Prix.

In het verleden zaten ze bij CCCP Amsterdam en Wieden + Kennedy, bij die laatste als digital lead op Heineken Global. Inmiddels hebben ze een eigen creatief bureau: this that + the other, samen met producent Francine van der Lee en strateeg Edith Janson (beiden ex-KesselsKramer). this that + the other heeft als doel om vernieuwend werk te maken voor merken die er toe doen.

Tijdens Adfo Live proberen ze antwoord te geven op de vraag: hoe blijf je relevant?

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over Adfo Live? Ga naar de en .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie