Creatie & Campagnes

Bart Kuiper weet nu alles van online

Claartje Vogel, redactie | 12 juni 2017, 13:37

‘Online is bijzaak, het echte werk maak je voor offline’, vond Bart Kuiper (70). Om de doorgewinterde tv-reclameman van het tegendeel te overtuigen, nodigde Simon Neefjes (TBWA) hem uit voor een stage bij zijn onlineteam.

De nieuwe stagiair op de onlinevideo-afdeling van TBWA\Neboko komt niet met het openbaar vervoer, maar heeft een eigen parkeerplek naast de directie. Hij haalt ook geen koffie, maar mag mee naar de uitreiking van de ADCN Awards. En hij denkt zelfs mee over online formats, al heeft hij een stuk minde...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bart Kuiper Tbwa\neboko