Premium

De creatieve pitch: nuttig voor wie kiezen kan

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: de schijnzekerheid van de creatieve pitch

Bij de selectie van een ontwerpbureau geeft een creatieve pitch meer zekerheid, vinden steeds meer opdrachtgevers. En hoewel ontwerpers het een &;schijnzekerheid&; noemen, zijn er wel degelijk situaties waarin een ceratieve pitch een nuttig selectiemiddel blijkt. &;Als je weet wat bij je hoort, dan ben je gebaat bij keuze.&;

Voor- en tegenstanders aan het woord, plus handige checklist voor creatieve pitches.

Auteur: Bas van Lier

Beeld: Lars van den Brink

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden dagelijks artikelen uit de oude doos. Bekijk ze allemaal in ons .

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie