Premium

De pijn van Albert Heijn

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: het interview met de eerste marketingdirecteur van Albert Heijn, Arjan Both.

In Tijdschrift voor Marketing 03-2003 een interview met Arjan Both, de eerste marketingdirecteur uit de geschiedenis van Albert Heijn. Hij vond dat het merk meer aandacht moest krijgen, maar zette ook meteen een prijzenslag in.

Will Reijnders (hoogleraar retailmarketing) en Alfred Levi (toendertijd Nima-voorzitter en media-adviseur, nu werkzaam bij Ahold) gaven hun visie op de strategie van de retailer.

In het kader van ons 50-jarig jubileum herpubliceren we komende maanden dagelijks artikelen uit de oude doos. Bekijk ze allemaal in ons .

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie