Erik de Zwart (MWG Mediacongres): 'Traditionele media moeten zich traditioneel blijven gedragen'

Vijf sprekers tijdens het MWG Mediacongres - komende donderdag in Amsterdam - leggen uit wat het thema A different perspective voor ze betekent. Vandaag Erik de Zwart (TMG).

Het MWG congresthema is A different perspective. Is jouw eigen perspectief (rond de marketingcommunicatiebranche) de afgelopen tijd veranderd?
De wereld om ons heen verandert dagelijks en dus ook de marketing en communicatie. We gaan heel anders met zaken om dan pakweg vijf jaar geleden.

Wat is/wordt volgens jou de grootste ontwikkeling in de branche de komende jaren?
Alles wordt meer en meer gevisualiseerd en we gaan nog meer online doen. Bestaande vaste waarden in de communicatiestrategie zullen verwateren. Het gaat een enorme klus worden om de beoogde doelgroepen te vinden, behalve kapitaalkrachtige ouderen.

Wat is de boodschap die je tijdens MWG Congres over wilt brengen?
Traditionele media moeten zich traditioneel blijven gedragen.  Ik zal tijdens het congres over mijn vakgebied, good old radio, een en ander zeggen.

Radioman De Zwart is een media-ondernemer in hart en nieren. We kennen hem van Radio Veronica waarvoor hij in de jaren ‘80 hij ook op televisie programma’s presenteerde. Via omzwervingen naar onder andere Radio 538 en als voorzitter van de Stichting Nederlandse Top40.nl kwam hij weer terug op het vertrouwde honk Veronica waar hij de afgelopen twee jaar als programmadirecteur Radio Veronica weer op de juiste koers heeft gekregen. Sinds kort is hij aan de slag bij TMG waar hij zich bezig houdt met videoplatform ‘Telegraaf VNDG’, dat in het eerste kwartaal van 2017 live moet gaan. De Zwart komt vertellen over de toekomst van audio.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie