Marketing Technology

Faktor wil betere online ervaring consument én inkomsten uitgevers verhogen

Rob Beemster, redactie | 9 juni 2017, 7:00

Faktor, opgericht door Tim Geenen, Anke Kuik, Niels Baarsma en Johan de Groot, wil dat de consument eigenaar is van zijn data.

‘De belofte van programmatic is nog niet ingelost’, zegt Tim Geenen. Een opmerkelijke uitspraak uit de mond van iemand die nota bene medeoprichter én voorzitter is van de IAB-taskforce Programmatic en hiervoor werkzaam was als directeur Strategy & Innovation bij Bannerconnect; een van de grote s...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers