Bureaus & Accounts

Geld met een smaakje: investeren in de creatieve industrie

Redactie | 4 juli 2014, 9:46

De creatieve industrie is een sector waarin gevestigde bureaus, grote bedrijven, slimme startups en briljante whizzkids elkaar steeds vaker vinden. Al gaat dat soms nog best stroef, want hoe vind je elkaar? En zijn er voldoende geldschieters om die nieuwe samenwerkingsvormen mogelijk te maken?

Tekst Peter van der Klugt ‘Waarom ben ik ooit in de reclame gegaan?’ Jeroen de Bakker stelt zichzelf de vraag en heeft er ook meteen een antwoord op. ‘Omdat ik merken leuk vond! Want een merk, dat is toch iets fascinerends?’ En als je dat vond, dan was het heel lang een logische stap om in ‘de’ recl...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Creatieve Industrie

Meer in channel Bureaus & Accounts

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers