Premium

Kleurloze Pieten in nieuwe Bart Smit app

Inzet van Pepernotenspel om leesgedrag te stimuleren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

5 december laat nog even op zich wachten, maar de pepernoten liggen reeds in de supermarkt én Bart Smit heeft haar ‘Speelgoedboek’ ook reeds uitgebracht. Voor het derde jaar komt er naast de papieren versie ook een tablet app voor iPad en Android uitgebracht.

De app heeft voor dit jaar een aangepast design gekregen. Opvallend is dat ook hier Zwarte Piet niet meer aanwezig is. Piet komt trouwens wel terug in de kleurplaat-feature van de app. Hiermee kunnen kinderen een eigen kleur geven aan Piet en weet de speelgoedketen enige discussie over dit gevoelige onderwerp te vermijden.

Digitaal bladeren door een ‘dikke’ catalogus is niet voor  weggelegd. Hiervoor heeft Bart Smit de Cadeauhulp bedacht, waardoor je snel en eenvoudig voor kinderen het goede cadeau kan vinden en een boodschappenlijst kan maken. Om de gebruiker toch te stimuleren om door alle digitale pagina’s heen te swipen is er het ludieke Pepernoten-spel ontwikkeld. Op de pagina’s zijn diverse pepernoten geplaatst. Wanneer de gebruiker deze kan vinden en door een simpele aanraking selecteert, maakt zij kans op diverse prijzen.

De Bart Smit app is ontwikkeld door Mobile Strategy en is te downloaden voor en

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie