Creatie & Campagnes

Moet de productiecreatief ook op het prijzenpodium?

Nils Adriaans, redactie | 10 juli 2015, 14:07

Digitale productiemaatschappijen zijn hotter dan hot, maar het zijn de reclamebureaus die doorgaans op het podium worden geroepen.

Tijd voor een aparte categorie op de prijzenfestivals? Vier prijswinnaars reageren. Victor Knaap van MediaMonks, dat meewerkte aan 9 cases die in totaal 12 Leeuwen in Cannes wonnen (waaronder 2 voor bbq-merk Weber, zie beeld): ‘Het idee is van de reclamecreatief. Bureaus komen naar ons om een idee n...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Digitale productiemaatschappijen prijzenfestivals Credits

Meer in channel Creatie & Campagnes
Blijf op de hoogte
Van onze partners
Whitepapers