Media

'Onbegrijpelijk dat de OOH-branche nog steeds pitcht op prijs per vlak'

Maarten Hafkamp, redactie | 30 mei 2017, 21:05

Nederland is voorloper in digitale out-of-home-ontwikkelingen, maar moet dat meer uitdragen, vinden Dennis Kuperus en Arno Buskop van Kinetic. Zij willen daar een rol in spelen.

Het gaat crescendo met buitenreclame, tegenwoordig ook vaak aangeduid met de term out-of-home (OOH). Wereldwijd stijgen de bestedingen aan dit mediumtype sterker dan die voor andere media, met uitzondering van online en mobile.  In zijn kantoor aan de Karperstraat somt Dennis Kuperus (foto boven rec...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kinetic OOH Digital out of home

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers