PIBN wordt Dutch Digital Agencies

Branchevereniging zoekt aansluiting tot een groter deel van de online industrie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De branchevereniging voor internetbureaus PIBN verandert zijn naam in Dutch Digital Agencies om beter aan te sluiten bij de huidige, internationale tijdsgeest en groei van de branche. Twaalf jaar geleden startte PIBN als een netwerkclub voor ondernemers van internetbureaus. Wat begon als een kleine club groeide uit tot een geheel van nu circa zeventig leden, bedrijven met in totaal ruim 2500 medewerkers die aan nationale en internationale opdrachten werken.

Het doel verbreedde van netwerkclub naar een organisatie die helpt de internetbranche in Nederland te professionaliseren. Vandaag maakt de organisatie een volgende stap in zijn bestaan. Met het veranderen van zijn naam, van PIBN naar Dutch Digital Agencies, zoekt men aansluiting tot een groter deel van de online industrie.  De focus van Dutch Digital Agencies blijft dezelfde: het helpen professionaliseren van de industrie. Dat gebeurt met kennissessies en netwerkbijeenkomsten waar de duizenden branchegenoten elkaar kunnen ontmoeten.

Bestuurslid Adjan Kodde: “PIBN is opgezet als platform voor bureaus. We manoeuvreren tussen de IT- en reclamesector. We willen ons echter niet beperken tot enkel de fullservice internetbureaus. Het DNA van onze leden is altijd honderd procent online geweest. Daarom verbreedt Dutch Digital Agencies de scope van de beoogde leden naar alle bedrijven die zich louter bezighouden met online dienstverlening.”

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie