Creatie & Campagnes

Rogier de Bruin & Emilio de Haan: 'We proberen merken onderdeel van de popcultuur te maken'

Nils Adriaans, redactie | 17 april 2017, 10:29

Copywriter Rogier de Bruin en artdirector Emilio de Haan (Indie Amsterdam) zien hun vak breder dan alleen reclame.

Jullie waren onlangs mede-initiatiefnemers van !Mets, om jongeren aan te moedigen om te gaan stemmen. Heeft de creatieve industrie de morele plicht om meer te doen dan bijvoorbeeld mobiele abonnementen verkopen? Emilio de Haan: ‘Ja, sowieso. En in het geval van !Mets was het eigenlijk heel simpel: w...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Emilio de Haan Rogier de Bruin