Creatie & Campagnes

'Soms voelt animatie net alsof je een beetje voor God speelt'

Nils Adriaans, redactie | 31 augustus 2017, 7:00

Er is behoefte aan een nieuw soort creativiteit, vindt Kylie Matulick, medeoprichter van de New Yorkse productiestudio Psyop.

Psyop-oprichters Todd Mueller en Kylie Matulick met hun Emmy award voor de Coca-Cola Super Bowl-commercial ‘Heist’ (Foto: Shirley Mueller, Naples Daily News) Animatiefilms vallen de laatste jaren steeds vaker in de prijzen. Zo won de Australische productie ‘Dumb Ways to Die’ in 2015 liefst 28 Leeuwe...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Animatie Psyop