TBWA\Neboko: 'Ons specialisme is dat wij van alles wat afweten'

Redactie | 18 april 2017, 8:00

Ceo Simon Neefjes en managing director Rik Ledder over 'the disruption company’ in een veranderende reclamewereld.

Tekst: Claartje Vogel en Maarten Hafkamp, Beeld: Suzanne Blanchard De visitekaartjes van Rik Ledder en Simon Neefjes zien er sinds 1 januari een beetje anders uit. Van rood naar geel en meer nadruk op ‘Neboko’. Die huisstijlverandering zie je in het hele kantoor. Het is een bewuste keuze die alles t...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Tbwa Neboko