Bureaus & Accounts

Waarom Sir Martin Sorrell bij WPP wil snoeien in de wirwar aan bureaus

Maarten Hafkamp, redactie | 7 september 2017, 11:47

Bij WPP moet een simpelere structuur komen met meer samenwerking tussen verschillende disciplines.

Topman Sir Martin Sorrell denkt al enige tijd na over het vereenvoudigen van de structuur voor klanten, volgens een artikel in de Wall Street Journal. Dat moet leiden tot integratie van functies als mediaplanning, data-analyse en creatie.  WPP presenteerde twee weken geleden de slechtste cijfers van...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Sir Martin Sorrell Wpp

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers