Adformatie Magazine

Adformatie Magazine #20

Week 50 2016

In deze editie

Coverstory

  • Kerstrapport 2016: adverteerders en mediaplanners beoordelen de media-exploitanten

Highlights

  • LINDA. bij Mercurs bekroond als eerste Mediamerk van het Jaar
  • Frank Volmer (Ster): 'Publieke omroep moet veel meer doen met digitale mogelijkheden'
  • Hoe online 'lifestylemerk' Rumag een mediafenomeen werd
  • ASN Bank verruilt geheven vingertje voor 'flair'
  • The Agency (Wayne Parker Kent): 'Contentmarketing kan tv-commercial vervangen'
  • Reclameregisseur Ali Ali: 'De lol moet terug in het vak'
  • Adobe Sensei vervult de rol van kunstmatige intelligentie
  • Heel Amerika moet aan de 'Hagelswag'
  • Uit de schoolbanken (#4): Lifehunters is het YouTube-filmpje voorbij

En verder onder meer...

  • Joost van de Loo in Strictly Personal
  • Columns van Harry Obdeijn en Ebele Wybenga
  • Adsociety
  • Nieuwe campagnes in Oogst en Digital Design
  • De Agenda van de JongeHonden

 

Bekijk alle uitgaven van Adformatie Magazine

Blijf op de hoogte
Whitepapers