Adformatie Magazine

Adformatie Magazine #10

Week 23 2017

In deze editie

Coverstory

  • De Amerikaanse ervaringen van Pol Hoenderboom en Bart Mol (BBDO New York)

Highlights

  • Wat gaat Nederland doen in Cannes? Drie reclamemakers tussen hoop en vrees
  • Bol.com wil consument gaa 'raken, inspireren en informeren'
  • De late bekering van Bart Kuiper tot online
  • Effie Stuurgroep: 'Effies is een kennisinstituut'
  • In de serie Merk & Muziek deze week Niels den Otter (Audentity)
  • Faktor: hogere inkomsten voor uitgevers, betere online-ervaring voor consumenten
  • Smartphone ontwikkelt zich tot ultieme loyalty device

En verder onder meer...

  • Jos van Loo in Strictly Personal
  • Columns van Harry Obdeijn en Ebele Wybenga
  • Adsociety bij de Amma's en Buma in Motion
  • Nieuwe campagnes in Oogst en Digital Design

 

Bekijk alle uitgaven van Adformatie Magazine

Blijf op de hoogte

Whitepapers