Richard Otto

13 artikelen |  blogger  | Channels: Merk & Strategie, MobileMarketing.nl
Richard Oto

Vanaf 2005 is Otto actief op het gebied van (mobile) marketing waar hij voor diverse bedrijven mobiele projecten heeft opgezet. In 2008 richtte hij de marketingnieuwssite MobileMarketing.nl op dat in 2013 aan uitgeverij Adfo Groep werd verkocht. Zijn internationale online community Mobile Marketing & -Advertising werd in 2016 verkocht aan de Engelse uitgever TechForge. In 2014 herlanceerde hij het omroepplatform Spreekbuis met o.a. AVROTROS, KRO-NCRV, NTR en Omroep Max. Een jaar later richtte hij het mediabedrijf Tens Media op en hielp hij mee met de lancering van het online radiostation Soulshow.nl van Ferry Maat. Vanaf 2015 ging Otto zich naast online platformen ook bezighouden met het schrijven en uitgeven van boeken, waaronder Verdwenen Merken (Robbert van Loon / Richard Otto), Vroom & Dreesmann (Philippe Hondelink / Richard Otto) en My Jazz Moments (Frits van Swoll/ Philip Freriks). Naast zijn mediaprojecten en uitgeef-activiteiten is hij spreker, onderzoeker en adviseur op het gebied van marketing, media, merken en reclame.

Artikelen van Richard Otto