De keuze van de YouTuber: Thomas Cox (Concentrate)

In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse YouTuber zijn of haar favoriete influencercampagne.

Thomas Cox is een van de hosts van RTL MCN's populaire jongerenplatform Concentrate en heeft zijn eigen YouTube-kanaal “Thomas Cox". Op tv is hij te zien als sidekick van Carlo Boshardt in Carlo's TV Café. En voor EditieNL presenteert hij items op locatie.

Vanuit Concentrate heeft Thomas aan veel influencer-campagnes meegewerkt, zoals  met Lenovo, Concentrate Op Vakantie en Villa Concentrate met GOGO. Ook was hij het gezicht van in samenwerking met AXE.

Welke influencercampagne is jouw favoriet?

'Do What You Can't van Casey Neistat, in samenwerking met Samsung.'

Waarom deze influencercampagne?

'Het is een super inspirerende video (ruim 3,3 miljoen keer bekeken, red). Een call to action voor videomakers en iedereen met de droom dat te worden. Er zijn altijd mensen die beren op de weg zien, negatief zijn of die je aan het twijfelen brengen. De boodschap van Casey Neistat: neem risico's en bewijs hen het tegendeel.' 

'In de video is Samsung op een hele natuurlijke manier te zien. Samsung past goed bij Neistat's boodschap: om filmmaker te worden heb je geen dure camera, studio of crew nodig: op eigen kracht en met een Samsung telefoon kan je jedroom werkelijkheid worden. Actieheld worden of een late night show hosten: online is alles mogelijk.

Na het zien van deze video ben ik meer van mijn tijd en creativiteit in mijn eigen YouTube-kanaal gaan stoppen. Ik krijg daar veel energie van en zie mogelijkheden voor de ontwikkeling van mezelf als videomaker.'

Welk cijfer (1-10) zou je deze influencercampagne geven?

'Absoluut een 9,5.'

Adformatie lezers kunnen met 10% korting naar VidConEurope. en vul bij registratie de kortingscode in: VidConEurope10. De korting is geldig voor zowel de community als de industry track. ​

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie