Creatie & Campagnes

Digital Design Case: AH to go

Redactie | 21 maart 2017, 8:10

Intuitieve app biedt gebruiker deals en persoonlijke ervaring

Met de nieuwe AH to go app krijgen gebruikers deals voor elk moment van de dag: ’s ochtends een breakfast deal en even later een lekkere lunch deal. Daarnaast kunnen ze sparen voor gratis koffie, thee, fruit, croissants en andere producten: als ze hun klantenkaart scannen komt er automatisch een spaarpunt bij. De app werkt intuïtief doordat de deals gepresenteerd worden als kaarten die naar links, rechts en omlaag gesleept kunnen worden.

Daniël Sytsma, Creative Director van Studio Kraftwerk: “We hebben intensief samengewerkt met het team van AH to go om dit voor elkaar te krijgen. We wilden vooral zorgen dat de deals persoonlijk en relevant voelen. Mobiele technologie geeft ons de mogelijkheden om dat steeds slimmer en persoonlijker te maken.”

Credits
Bureau: Studio Kraftwerk
Productie: Ahold innovatie team

Bekijk de case op
Download de iPhone app in de

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design Studio Kraftwerk

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs