Creatie & Campagnes

Digital Design Case: Heineken Go Places

Redactie | 10 oktober 2016, 7:28

Interactief sollicitatiegesprek stelt je op de proef

Heineken Company vertegenwoordigt een wereldwijd netwerk van meer dan 250 merken in 70+ landen. Dat betekent voor haar werknemers groeimogelijkheden over de hele wereld: they can go places. Via een interactief sollicitatiegesprek, een online film, wordt je op de proef wordt gesteld en krijg je vragen op je afgevuurd. Het is de eerste stap naar een open sollicitatie, waarmee tegelijk duidelijk wordt wat Heineken zoekt in mensen en hoe het bedrijf in elkaar zit. 

Creative Director Jordi Romkema (Superhero Cheesecake): “Het is een experience: ook al moet je vragen beantwoorden, je wordt niet uit de film en de ervaring gehaald. Het geheel voelt als één ervaring door slimme technische oplossingen zoals het inzetten van cinemagraphs tijdens de interactieve momenten en het minimalistische design, dat verweven is met het decor van de film.”

Credits
Bureau: Cloudfactory
Design en development: Superhero Cheesecake
Productie film: Wefilm

Bekijk de website op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.


Tip: your work to Dutch Digital Design! 

Check ook van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs