Een blauwe timeline: Hoe bedrijven inhaken op Blue Monday

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Vandaag is het Blue Monday, volgens wetenschappelijk onderzoek de meest deprimerende dag van het jaar. Veel bedrijven pakken dit op als aanleiding om op in te haken. We hebben de opvallendste inhakers voor je op een rij gezet. 

1. Walt Disney komt met een erg passende visual:

2. En ook in Duckstad ontkom je er niet aan 

Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door de stand van je snavelhoeken. Hoe staan de jouwe?

Geplaatst door op 

 

3. Voor sommige bedrijven is het heel normaal:

#039;s" class="media-element file-wysiwyg" height="555" width="491" title="" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/mms.PNG?itok=9p4tIFxM" />

4.  Red Bull komt met een oplossing:

5. Milner Kaas viert het met een woordspeling:

6. Coolblue weet natuurlijk alles van blauw:

7. KLM gaat dieper in op de betekenis van de dag:

8. En hoor je hun ooit klagen? 

9. Say Cheese! (al konden we ons wel een smakelijkere visual voorstellen...)

10. H&M benadert het van de commerciële kant 

11. Holy Soda pakt het creatief aan:

12.  Schiphol lacht ons samen met KLM toe...

Waarop KLM natuurlijk reageert:

13. Tele2 wordt een beetje moe van al die inhakers...

Maar geven tenslotte een negatieveling nog een mooi positief advies mee:

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie