Merk & Strategie

Een braaf Twittergesprek met Coolblue loopt uit op een ontvoering

Diederik Broekhuizen, blogger | 23 september 2015, 17:00

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Martine is blij met haar nieuwe bestelling bij Coolblue, maar het Twittergesprek met de webwinkel loopt vervolgens volledig uit de hand.

1. Martine is blij met haar nieuwe stofzuiger.

2. Al snel komt Coolblue met een brutale vraag:

3. Maar Martine moet niets weten van de mentale chantage van Coolblue:

4. En dan blijkt dat Coolblue Martine goed in de gaten heeft gehouden.

5. De schrik zit er goed in bij Martine...

6. En terecht!

7. Martine is natuurlijk in alle staten.

8. Coolblue biedt haar daarom de kans de Furby terug te krijgen.

9. Eind goed, al goed. Martine heeft niet alleen haar Balthasar terug, maar ook een nieuwe stofzuiger.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Coolblue Furby Twitter

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs