Heineken reageert sterk op negatieve reactie

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Heineken bewees al eerder niet weg te lopen voor een . Ook deze keer komt de bierbrouwer weer met een voltreffer. 

1. Heineken maakte deze virale video, die inmiddels al 2.3 miljoen keer bekeken is:

 

2. De reacties zijn dan ook lovend!

3. Maar niet elke reactie was even positief:

4. Gelukkig heeft Heineken ook een toepasselijk woordje klaar voor negatievelingen: 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Renush
One area of optimization that I've been particularly drawn to has been games that challenge you <a href="http://bejeweled3.co">free bejeweled 3 games</a> to develop your mental skills in a fun and engaging way.

Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie