Hoe bedrijven inhaken op SAIL Amsterdam 2015

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag begint SAIL Amsterdam, het grootste nautische evenement van Europa. Social media haakt natuurlijk in en wij hebben de beste berichten op een rijtje gezet.

 

1. App PLECK komt met een originele post.

 

2. De inhaker van Blond Amsterdam gaat vandaag in razend tempo het internet over:

 

3. Maar meer bedrijven maken vandaag een soortgelijke grap:

 

4. En daar haakt de Media Markt dan weer op in:

 

5. KLM komt met een mooie visuele post.

 

6. En ook Bolletje is er helemaal klaar voor.

 

7. Spar hijst de woordgrap-zeilen.

 

8. Praxis neemt het letterlijk.

 

9. De NS komt met een toepasselijke woordspeling.

 

10. Sourcy heeft nog een mooie tip voor ons.

 

11. Terwijl Gall & Gall iets sterkers aanraadt.

 

12. Centraal Beheer Achmea vaart goed op deze oude reclame.

een oogje in het zeil!

Posted by on 

 

13. Voor wie wil kijken, heeft ING Nederland deze zeeheld ingezet om te navigeren.

 

14. Ten slotte vat De Speld het nog eens voor ons samen.

Over De Beste Social Media

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie