Hoe KLM reageert na bedrog van een 'trouwe' klant

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Ze waren lange tijd samen in de wolken, maar momenteel vliegt Sidney een toontje lager..  


1. Deze jongeman dacht weg te komen met een onveilige vliegpartij..
 


2. Maar hij komt zelf bedrogen uit.
 


3. En KLM is enigszins gekwetst.
 


4. Erg spijtig, want ze gaan waaay back samen.
 


5. Sidney probeert zijn sorry-serenade kracht bij te zette met deze collage.
 


6. Maar uiteindelijk is er maar één manier om het goed te maken.
 



Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
De nominaties van De Beste Social Awards 2017 zijn onlangs bekend gemaakt. Stem nu op jouw favoriet in de publieke categorieën en bekijk de nominaties voor De Beste Social Awards - Business 2017.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie