Merk & Strategie

Klant heeft appeltje te smurfen met McDonald's na zorgwekkende ontdekking

Diederik Broekhuizen, blogger | 19 april 2017, 13:11

Klant heeft appeltje te schillen met McDonald's na zorgwekkende ontdekking

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Ze neemt het op voor een bepaalde bevolkingsgroep.  

1. Charlotte ervaart nogal een unhappy meal.

 
2. Want deze smurfenclaim schiet in het verkeerde keelgat.
 

3. Dus nu is ze ontzettend bezorgd over haar toekomstige koters.

4. Ook voor Denise is de wereld maar een discutabele plek geworden.
 

5. En Jelle heeft zijn emoties even niet onder controle.

 6. En eindelijk spreekt ome Ronald zich uit.
 

7. Maar die mag z'n goede bedoelingen in het frituurvet gooien.
 

8. Toch probeert hij Charlotte nog naar een privégesprek te lokken.
 

9. Een paar dagen later krijgt ze een brief op de mat.
 

10. En ten slotte leidt de unhappy meal toch tot een happy end.
 

11. Nailed it.

Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
De Beste Social Awards ontvingen dit jaar een record aantal inzendingen. Uiterlijk 8 mei worden de genomineerden bekend gemaakt via onze site .

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

gnaues

(20 april 2017, 11:35)
tssss... afkopen met een hap vettigheid... niet inhoudelijk op de zaak ingaan!!!!
Avatar

John van Ginkel

(20 april 2017, 15:51)
Tip: Als jullie netjes de postcode weghalen ook even het regeltje eronder meenemen. Daar heeft PostNL de postcode geprint.

Gerelateerde items de beste social media Mcdonald's Facebook

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs