Merk & Strategie

Landal GreenParks reageert geheel in stijl op welbespraakte klant

Diederik Broekhuizen, blogger | 8 maart 2017, 13:05

Landal GreenParks reageert geheel in stijl op welbespraakte klant

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Gerben schrijft een uitgebreide klacht op Facebook aan en de reactie stelt niet teleur.  

1. Hiermee begint Gerben zijn .

 

2. Hij durft best zijn fout toe te geven.

 3. En doet er nog een schepje bovenop.

 

4. Gerben gaat nog verder.

 

5. Daarom doet hij nog een laatste poging.

 

6. Landal GreenParks reageert geheel in stijl.

 

7.  Maar helaas.

 

8. Wel willen ze nog iets kwijt.

 

9. Jammer Gerben!

 

10. Maar hij laat zich niet zomaar van zijn stuk brengen.

 

11. Let even op het taalgebruik.

 

12. Tenslotte sluit hij zijn verhaal af met een oud-Hollandsche spreuk.

 

13. En dan kan Landal GreenParks natuurlijk niet achterblijven.

 

Zo, de cursus Nederlands voor vandaag zit er weer op.

 

 

Dank voor de tip !

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Lore Smit.

Awards
Vanaf 21 maart kunnen bedrijven weer inzenden voor . De vernieuwde categoriën worden binnenkort bekend gemaakt.
 

 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items de beste social media Facebook Landal Greenparks

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs