Netflix scoort op social media. Dit is waarom.

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Dat je kunt chillen met weten we allemaal, maar ook op social media kun je niet meer om ze heen. Daarom hebben wij de redenen om Netflix te volgen voor je op een rijtje gezet.

1. Ze haken super slim in, zelfs op lokaal niveau:

  Inclusief dolle reactie van de VVD:

2. Iedereen mocht het 4e seizoen gaan kijken van House of Cards:

 

3. Ze geven overal hun eigen draai aan. 

 

4. En spelen razendsnel in op de actualiteit.
5. Zo ook toen Twitter met likes kwam. 
 
6. Zelfs hun misplaatste advertenties zijn stiekem toch wel grappig... 
 

  7. Ze geven een creatieve touch aan hun eigen series. (spoiler alert)

It&;s complicated... Geplaatst door op 

 

8. En maken je leven draaglijker met handige lifehacks! 
9. Weten precies hoe je je voelt. 
 

   

10. Gooien liefde in de strijd.  
 

   

11. En ze reageren geheel in stijl. 

 
12. Nog eentje dan... Omdat ze zo creatief zijn:
 
15 seconden. Maak. Je. Keuze. Geplaatst door op 

  

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Sabine Winter. Ben je zelf ook creatief bezig met social? Vanaf 15 maart kunnen bedrijven, overheden en instanties hun meest creatieve berichten inzenden via de gloednieuwe website: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie