Merk & Strategie

Nog meer merken lakken massaal voor Tijn na oproep Youp van 't Hek

Diederik Broekhuizen, blogger | 7 juni 2017, 14:00

Nog meer merken lakken massaal voor Tijn na oproep Youp van 't Hek

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Afgelopen week gingen Heineken en Ikea al  na een oproep van cabaretier Youp van 't Hek om te doneren aan de actie . Inmiddels hebben ook andere merken zich van hun beste kant laten zien. Wij hebben de leukste en meest merkwaardige reacties op een rij gezet.  

1. Youp sprak het hele Pinksterweekend bedrijven aan om te doneren. Bedrijven reageren massaal.

 

2. Verfgigant AkzoNobel lakt bijvoorbeeld lekker mee.

 

3. Bij Ziggo hebben ze zelfs een uitgebreide televisieactie op touw gezet.
 

4. En hun collega's van Vodafone doen er nog een schepje bovenop.

 

5. Bij T-Mobile stond het pinksterweekend ook in het teken van Tijn.

 

6. Dankzij Schiphol neemt de actie voor Tijn een vlucht.

 

7. Voor wat hoort wat, vindt Youp.

 

8. Laten we hopen dat de bankiers van ABN AMRO niet zuinig het hun centen zijn.

 

9. En ook bij concurrent ING is iedereen aan het lakken geslagen.

 

10. Hopelijk zit er meer in 't vat dan alleen deze foto.

 

11. Bij Zilveren Kruis geven ze het goede voorbeeld.

 

12. En ook Philips heeft het licht gezien.

13. Net als HEMA.

 

14. Mede dankzij de bijdrage van deze bedrijven loopt de teller van de actie al flink op. En daarmee is 't Hek, dankzij Youp, van de dam.

Zelf ook meedoen aan ? Klik dan

Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Awards
Morgen vinden plaats. De genomineerden van het publieke maar ook het business event krijgen te horen of ze een award in de wacht slepen. Ben je er niet bij? kijk dan mee via de  op facebook. Morgenavond wordt het overzicht van uitslagen gepulbliceerd op .

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

marian Claessens

(10 juni 2017, 10:40)
Wat ontzettend gaaf dat TIJN Lakt zo een succes is. Ik ben net terug van de Alp 'd HuZes en daar hebben we massaal onze nagels gelakt. Zelfs aldaar op de Alp begonnen met Team BIG Challenge. zie onderstaande TV link

http://www.omroepbrabant.nl/?news/265544932/Ook+Alpe+dHuzes+lakt+nagels+We+nemen+Tijn+in+ons+hart+mee+naar+boven.aspx />
Zou gaaf zijn als je deze ook plaatsten . Daarbij hebben we met ons team méér dan €1.2000.000,- opgehaald voor KWF en dat doen we al 9 jaar.

Groetjes Marian Claessens stuurgroep BIG Challenge

Gerelateerde items de beste social media #lakdoortijn Youp Van 't Hek

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs