Merk & Strategie

Pabo weet te verrassen met ondeugende posts

Diederik Broekhuizen, blogger | 27 juli 2016, 16:01

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Winkelketen Pabo verkoopt niet alleen kleding en lingerie, maar ook sexy speeltjes en andere spannende dingen. Op zowel de Nederlandse als de Belgische Facebookpagina weet het merk slim gebruik te maken van al deze sexy artikelen, zonder dat het ordinair wordt.

— door Dirkje Schobben  

 

1. Pabo haakt in op verschillende evenementen.

dbsm-pabo13

dbsm-pabo12

Schermafbeelding 2016-07-26 om 18.20.05  

 

2. En scoort met toepasselijke winacties op bijvoorbeeld bevrijdingsdag.

 

dbsm-pabo08  

 

3. Ze plaatsen opvallende designs.

dbsm-pabo10  

 

4. En spannende spelletjes.

 

dbsm-pabo07  

 

5. Ook teksten die voor iedereen herkenbaar zijn, worden gedeeld.

dbsm-pabo01  

 

6. Alle posts moet je lezen met een knipoog.

dbsm-pabo02

dbsm-pabo11  

 

7. Ze reageren ook nog eens gevat op hun volgers.

dbsm-pabo04  

 

 

8. En op andere bedrijven.

dbsm-pabo09  

 

9. Pabo weet precies wat hun volgers bedoelen.

dbsm-pabo05  

 

10. Ondanks dat de volgers het soms ook niet helemaal snappen.

dbsm-pabo06  

 

11. En de fans smullen er zelf ook nog eens van.

dbsm-pabo03  

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media.

Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (0)

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Pabo Social Media Strategie

Meer in channel Merk & Strategie
Blijf op de hoogte
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs