Rabobank troost klant na inbraak

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Inbraken zijn nooit fijn. Helaas overkwam het Lien. Bij de inbraak was ook haar persoonlijke spaarpotje vernietigd. Rabobank schiet gelukkig te hulp via Twitter. 

 

1. Lien legt de crisissituatie uit.

2. Rabobank reageert en komt met zowel slecht als goed nieuws.

3. Lien ziet deze oplossing wel zitten.

4. Een biggetje vervoeren is natuurlijk vakmanschap en Rabobank vraagt om de hulp van PostNL.

5. PostNL reageert gepast. 

6. Maar Rabobank is nog niet helemaal gerustgesteld.

7. Ze vragen wel nog om een kleine gunst...

8. Dat zit wel knor!

9. Op het laatste moment gaat het allemaal toch nog bijna fout...

10. Gelukkig! Eind goed al goed!

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie