Creatie & Campagnes

Vijf hardnekkige branded content-kwalen (en wat je eraan kunt doen)

Ebele Wybenga, blogger | 6 april 2017, 7:00

Is er een oplossing voor de overvloed aan saaie, misleidende, irritante en doelloze branded content? Ebele Wybenga van Hearhear gelooft in minder maar beter.

Foto: Reza Harek Kun je je een advertorial herinneren waar je diep van onder de indruk was? Iedere keer als ik op een congres spreek over branded content stel ik deze vraag. Er gaat vrijwel nooit een vinger omhoog. Sinds ik in 2013 ‘The Editorial Age’ publiceerde, over de versmelting van reclame en ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ebele Wybenga Branded Content Reclame

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs