Viral van de week: Duitse supermarktketen wil bewustzijn rond gezond eten creëren

De video maakt veel gemengde reacties los op sociale media.

De nieuwe feelgood reclame van de Duitse supermarkt Edeka gaat over een jongetje met de naam EATKARUS, wiens grootste wens is om te kunnen vliegen. Hij groeit op in een plaats waar iedereen dik is. Nadat hij wat gezonde bessen heeft gegeten, valt hij af en dat helpt bij het verwezenlijken van zijn droom: hij kan vliegen.

De video is op YouTube al meer dan 3,4 miljoen keer bekeken. Toch maakt de video gemengede reacties los op sociale media. Zo vinden tegenstanders dat de keten mensen met overgewicht belachelijk maakt in de video. Voorstanders prijzen de video met als motto: 'eet zoals de mens die je graag wil zijn'.

 gespecialiseerd in het ontwikkelen, bedenken en seeden (verspreiden) van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie