Creatie & Campagnes

Viral van de week: Momenten

Erik Hensel, blogger | 12 juni 2017, 11:01

Nieuwe Volvo-commercial toont hoe belangrijk één moment kan zijn in een leven

Deze filmische commercial voor de nieuwe Volvo XC60 is een van de meest eye-catching autoreclames van 2017 tot nu toe. In 3 minuten tijd neemt Volvo je mee door een heel mensenleven, met prachtige beelden en een confronterend einde. 'Sometimes the moments that never happen, matter the most'. Introducing the New Volvo XC60. The Future of Safety.

Sinds drie dagen al 225.000 keer bekeken op YouTube. 
 

, gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week. 

Over de auteur

Erik Hensel
Erik Hensel (27) is eigenaar van viral video bedrijf LifeHunters. Lees meer over Erik Hensel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs