Creatie & Campagnes

Viral van de week: Nike brengt eerbetoon aan Roger Federer en noemt dat 'The Roger Effect

Erik Hensel, blogger | 3 juli 2017, 10:08

"The Roger Effect" onderstreept de impact die de Zwitser heeft gehad op de populariteit van tennis wereldwijd.

De lancering  van de commercial is natuurlijk perfect, zo in de aanloop naar Wimbledon. Als Federer het toernooi wint, is dat voor de achtste keer en is hij de eerste speler ooit die Wimbledon op zijn naam schrijft.

The Roger Effect" onderstreept de impact die de Zwitser heeft gehad op de populariteit van tennis wereldwijd. Hij inspireert jong en oud om te sporten en hard te trainen. En dat zie je terug in het aantal views:  liefst 2.5 miljoen in slechts een paar dagen tijd. 
 

, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en verspreiden van (branded content) video's, kiest wekelijks de viral van de week. 

Over de auteur

Erik Hensel
Erik Hensel (27) is eigenaar van viral video bedrijf LifeHunters. Lees meer over Erik Hensel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs