door Redactie Adfo Groep, redactie | 6 februari 2014, 17:14 in Creatie Media Merk
Kornuit 22Tracks 22sessions

22tracks en Kornuit lanceren 22sessions

22sessions staat voor 'intieme livesessies met de nieuwste generatie muzikanten'.

Music discovery service 22tracks organiseert samen met Kornuit van Grolsch 22sessions. Binnen dit nieuwe muziekconcept wordt de jongste generatie muzikanten uitgenodigd om live op te treden in nieuwe horecazaken waar Kornuit geschonken wordt. De programmering wordt geheel verzorgd door 22tracks.

De in oktober 2009 gestarte muzieksite 22tracks gaat met '22sessions x #kornuit' voor het eerst live. In verschillende Nederlandse steden zullen er livesessies plaatsvinden waarbij het ontdekken van de nieuwe generatie jonge muzikanten centraal staat. 22tracks: 'Van elektronische beloftes tot ijzersterke singer-songwriters, van alternatieve bands tot de next-best rapper van het land. 22sessions richt zich niet op één enkel genre, maar biedt een breed scala aan jonge Nederlandse artiesten.'

De link met Kornuit van Grolsch is volgens de samenwerkende partijen snel gelegd. Het motto van Kornuit is 'Behoud het goede, maar blijf ontdekken'. De 22sessions wil dit muzikaal vormgeven.

Een registratie van de eerste try-out editie van 22sessions in Club Funk in Amersfoort is hieronder te bekijken. De volgende editie vindt plaats op 21 februari in Edel Amsterdam.

Het concept 22sessions is een idee van 22tracks en wordt mede uitgevoerd en mogelijk gemaakt door mediabureau MEC, Firma Daan & Laan en Koninklijke Grolsch.

De registraties van de 22sessions zullen hier te zien zijn en op Facebook.

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Kornuit 22Tracks 22sessions

Over de auteur

Redactie Adfo Groep

redactie

Blijf op de hoogte
Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs