6 nominaties voor LVB Networks bij prestigieuze Content Marketing Awards

14 Nederlandse cases belanden op shortlist

LVB Networks is zes keer genomineerd voor de Content Marketing Awards, georganiseerd door het Content Marketing Institute van Joe Pulizzi. Daarmee is het LVB na C3 uit Duitsland met 7 nominaties, het meest genomineerde bureau ter wereld.

Naast het Amersfoortse LVB sleepte G+J Custom Content een aantal nominaties in de wacht. Samen met & DutchGiraffe Digital Creatives maakte het het digitale magazine , dat twee nominaties opleverde. Daarnaast was G+J Custom Content ‘alleen’ goed voor 3 nominaties.

Ook DutchGiraffe Digital Creatives haalde op ‘eigen kracht’ nog een nominatie binnen voor zijn ‘Emmi Cheese Moments’.

Zandbeek scoorde twee nominaties voor zijn Fashion Blog Battle.

Overzicht nominaties

LVB Networks
Foodbrigade voor Sligro - Best Content Marketing Program
Foodbrigade voor Sligro - Best Content Strategy
Youtube channel make-over voor WNF - Highest Subscriber Growth
Facebook videocampagne voor Sanquin - Best Motivational Video or Video Series
Financial Focus voor ABN AMRO MeesPierson – Financial Services Publication
Financial Focus voor ABN AMRO MeesPierson – Best Cover Print

Samenwerking G+J Custom Content & DutchGiraffe Digital Creatives
digital magazine – Transportation (Air/Auto/Rail/Ship) Publication
digital magazine – Best New Digital Publication

G+J Custom Content
TETE-A-TETE for TEFAF – Best Interview or Profile
Holland Herald, dutch icons interview series for KLM – Best Series of Articles
Spoor Magazine for NS – Highest Conversion Response from a Content Program

DutchGiraffe Digital Creatives
Emmi Cheese Moments Digital Magazine – Best Digital Publication

Zandbeek
Fashion Blog Battle – Best Multi-Author Blog
Fashion Blog Battle – Best Topic-Specific Blog

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie