Abovo Media begint fullservice label voor digital advertising

Het mediabureau zet Digital Brixx op.

Abovo Media heeft alles rond digital advertising, zoals strategie, planning, optimalisatie, datamanagement en creatie van middelen en platformen samengebracht onder Digital Brixx.

Rein Vogel, directeur Digital & Trading van Abovo Media: ‘Digital Brixx is voor Abovo een logische volgende stap. Wij hebben inmiddels zoveel kennis en kunde opgedaan in vrijwel alle disciplines van digital marketing, dat wij deze hebben samengebracht onder één label. Digital Brixx past naadloos in ons streven de klant zorgeloos de beste online oplossingen te bieden, waarbij het uitgangspunt is dat het geheel méér is dan de som der delen.’

Digital Brixx is onderdeel van Abovo’s eigen aanbod, maar is ook een zelfstandige entiteit. Rein Vogel: ‘Die keuze is simpel. Wij vinden dat je alle disciplines in huis moet hebben voor een compleet aanbod van digital marketing, waarbij ook een mix van online en offline advertising mogelijk moet zijn. Maar wie kiest voor alleen digital advertising kan ook bij Digital Brixx terecht.’

Digital Brixx biedt programmatic (TradeDesk), SEA/PPC, SEO, CRO, marketing-automation, e-mail, creatie, data- en tagmanagement, analyse & reporting, affiliate en social.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie