Creatie & Campagnes

Achtung! creëert nieuwe merkpositionering HelloFresh

Redactie | 10 mei 2017, 15:24

Er is een herintroductiecampagne, geregisseerd door Sanne Vogel.

HelloFresh is een nieuwe klant bij Achtung!/mcgarrybowen en het bureau bedacht de pay-off: ‘Zin in! HelloFresh’.
Hieronder is de eerste commercial te zien die bij de nieuwe positionering hoort. Robin Meekel en Patrick van Haperen zijn creatief verantwoordelijk voor de campagne.

Achtung! kwam gisteren al met de nieuwe Fernandes-campagne naar buiten.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Jaap

(11 mei 2017, 9:02)
Iek. Eng. Nep.
Avatar

Fred Moolhuijsen

(11 mei 2017, 9:11)
Dit valt in de categorie slechte Knorr reclame uit de 90 er jaren. "Het draait om jou"...:-)

Gerelateerde items HelloFresh ACHTUNG! McGarryBowen Achtung!

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs