ADCN, Creative Belgium en De Persgroep presenteren Beach Quiz in Cannes

Mixed teams van Nederlanders en Belgen strijden om de prijzen.

Eerder organiseerden de drie partijen al samen de Creative Battle. De Cannes Lions Beach Quiz is een pubquiz op het strand, met een aantal spelronden, verschillende formats en categorieën zoals creativiteit, media, Cannes Lions en België/Nederland. 

Het event is op dinsdag 20 juni van 17.30 uur tot 20.00 uur bij Long Beach Plage aan La Croisette. Het creatieve team Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter (Bies & Sebas) stelt de quiz samen en Jeroom Snelders, vast jurylid in het tv-programma De Slimste Mens ter Wereld, is de presentator. Alle Nederlanders en Belgen worden uitgenodigd om deel te nemen en na afloop een biertje te drinken met elkaar. Je kunt je als team gratis registreren via Eventbrite.

Verbinden
Thomas van Vessem, manager corporate marketing bij de Persgroep Nederland, licht het nieuwe format toe: 'Cannes is voor de creatieve sector een mix van inhoud en plezier. De beach quiz heeft exact die mix. In een leuke setting elkaar de loef proberen af te steken, terwijl het wel over het vak gaat. Wij hebben er voor gekozen om minder op de nationale trots te zitten en meer naar verbinding en netwerk te gaan. Wij verwachten tot veel verrassende inzichten te komen en willen graag de samenwerking tussen media en creatie blijven stimuleren. Daarom zijn wij ook partner van ADCN.'

Smart creativity
Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: 'Wij zijn benieuwd wie de slimste ‘creative minds’ van Nederland en België zijn. De quiz biedt light entertainment en smart creativity en de exchange met een andere cultuur stimuleert altijd creativiteit.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie