Creatie & Campagnes

Adobe lanceert campagne Hovering Art Director

Christian Manuputty, redactie | 15 maart 2017, 16:03

Integratie Adobe Stock & Creative Cloud wordt hiermee geïntroduceerd.

Micro-management
In deze campagne is te zien hoe frustrerend het kan zijn om als creatieve professional samen te moeten werken met een bemoeiende, micro-managende Art Director, ook wel de ‘Hovering Art Director’. Deze types geven vaak onzinnige feedback en komen met de meest uiteenlopende verzoeken. Adobe Stock biedt de oplossing, zoals hieronder te zien is.

Productiever
Adobe lanceert de campagne is samenwerking met ACHTUNG!mcgarrybowen. Deze campagne laat de voordelen zien van de integratie tussen Creative Cloud en Adobe Stock. Het proces van het aankopen van stock-materiaal voor gebruik in Photoshop wordt ingekort van drie minuten naar zestien seconden.

‘We hebben er qua content echt het maximale uit proberen te halen, door te zoeken naar allerlei soorten afbeeldingen om deze bizare compositie te maken’, zegt Daniël Sytsma, Creative Director van ACHTUNG!mcgarrybowen. ‘We hebben uit de eerste hand kunnen ervaren hoeveel kwaliteit en diversiteit in content Adobe Stock biedt. Je voert een zoekterm in en binnen enkele seconden staat de afbeelding op je computer.’

is nog meer campagnemateriaal te vinden. 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Adobe

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs