Premium

Adverteerders zijn de echte helden

The International ANDY Awards 2015 roept met interessante lanceringscampagne dappere adverteerders op om zich op te geven voor de awardshow.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de 51e editie van de awardshow pakt  door met het thema van vorig jaar: moed. In de door geproduceerde video&;s, vertellen drie helden uit gerespecteerde beroepsgroepen hoeveel respect ze hebben voor het werk van adverteerders. Het ontmantelen van een bom, het uitvoeren van een operatie of het blussen van een brand. Het is allemaal kinderspel vergeleken bij het werk van adverteerders en reclamemakers.

‘Het team van Wieden + Kennedy heeft de geest van moed gevangen in humoristische situaties waarmee we creatieven willen inspireren. Het hebben van zorgen over het door jou geleverde werk is normaal en we willen de moed en passie die nodig is om te komen tot mooie campagnes vieren&;, aldus Gina Grillo CEO van de International ANDY Awards.

Creatieven die het aandurven kunnen zich opgeven .

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie