Advertentieverkoop VEB naar PSH Media Sales

Het gaat om VEB-magazine Effect en een wekelijkse nieuwsbrief.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

VEB is de belangenbehartiger van beleggers. Effect verschijnt twaalf keer per jaar in een oplage van 47.400 exemplaren. De wekelijkse nieuwsbrief heeft een bereik van 65.000 lezers. 

PSH Media Sales start per direct met de sales. Kevin Looyschelder, manager operations VEB: ‘We zien in PSH Media Sales een professionele partij die nauw contact onderhoudt met een diverse groep hoogwaardige adverteerders. Ons doel is om een gevarieerdere adverteerderssamenstelling te krijgen, met meer branchevreemde organisaties.&;

Martijn Penning, key-accountmanager bij PSH Media Sales: ‘De media van de VEB sluiten goed aan bij onze huidige hoge welstand portefeuille. Het grootste deel van de VEB leden is man, heeft meer dan tien jaar beleggingservaring en heeft een belegd vermogen van 100.000 tot  1.000.000 euro. Dit maakt de media van de VEB interessant voor adverteerders die op zoek zijn naar een inhoudelijke en koopkrachtige doelgroep.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie