AKQA 'Digital Agency of the Year'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

AdWeek heeft AKQA uitgeroepen tot Wieden+Kennedy werd Global Agency of the Year.

AKQA won dit jaar accounts als GAP, Google+, Verizon en Anheuser_Busch (Stella Artois, Budweiser, Bud Light). Het bureau opende nieuwe vestigingen in Tokio, Parijs, Atlanta en Portland. WPP nam afgelopen zomer een meerderheidsbelang in het succesvolle bureaunetwerk. De omzet steeg in 2012 met 22 procent tot 230 miljoen dollar.

Creatieve hoogtepunten werden gemarkeerd door het werk voor onder andere GAP () en Nike+ Kinect Training.

Wieden+Kennedy is uitgeroepen tot. Het bureau won accounts als Tesco, Facebook, Sony en American Express en wist de relatie met Chrysler uit te breiden. De omzet van W+K steeg met 5 procent naar 294 miljoen dollar. De bureauketen wist 45 Leeuwen in Cannes te winnen. Een ander creatief hoogtepunt was de ;It&;s Halftime in America&;-">Chrysler 'It's Halftime in America'- spot tijdens de SuperBowl die 11,2 miljoen views wist te halen.

Droga5 werd door AdWeek uitgeroepen tot

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie