Marketing Technology

Albert Heijn doet test met voicecontrol boodschappen hulpje

Rob Beemster, redactie | 13 april 2017, 17:31

Tweehonderd klanten doen mee in pilot met slimme koelkastmagneet Hiku.

Hiku is een klein apparaatje, met een microfoon en barcodescanner, dat verbonden is met het wifi netwerk. Spreek de boodschappen in of scan ze met de Hiku en ze worden automatisch toegevoegd aan je lijstje in de Appie app en op ah.nl. Met dit lijstje kunnen klanten vervolgens naar de winkel. Of ze voegen de producten toe aan hun bestelling.

Albert Heijn gaat als eerste in Nederland een test doen met Hiku. In de VS en Frankrijk wordt de gadget al door meer supermarkten aangeboden.

De test moet uitwijzen of klanten de Hiku een handig hulpmiddel vinden bij het maken van een boodschappenlijstje. Albert Heijn nodig tweehonderd klanten – zowel klanten die hun boodschappen in de winkel doen als klanten die de boodschappen online bestellen - uit om mee te doen aan de test. Zij ontvangen gratis een Hiku dieze twee maanden te testen.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Luis de vries

(15 april 2017, 1:09)
Wie bestelt nog meer via de website van appie? Ik zou iedereen kunnen aanraden om dan nog wat extra korting te krijgen door gebruik te maken van de kortingscodes via https://www.spydeals.nl/ah/kortingscode scheelt toch altijd al snel meer dan 10 euro per order!
Avatar

Daan

(21 mei 2017, 21:40)
Albert hein heeft gaaies als managers.
Klantenservice is gedaald beneden peil!
Meneer hein zelf zich schaamt!

Gerelateerde items Albert Heijn Hiku voicecontrol

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs