Alles kan kapot

Creatief bureau Superrebel ontwikkelt internationale campagne voor lijm

Lijm- en kitfabrikant Bolton Adhesives heeft een nieuwe campagne voor reparatielijm Max Repair. De campagne lanceert binnenkort in verschillende Europese landen, als eerste in Duitsland voor het merk UHU.

Bureau Superrebel bedacht de actie ‘Alles kan kapot’. Lodewijk Varossieau, CEO van : ‘Max Repair kun je alles repareren. Het is dus eigenlijk niet interessant wat je allemaal kunt lijmen, maar juist het omgekeerde: wat kan er allemaal kapot?’

Nichts ist unkaputtbar

&;Alles kan kapot&;, &;Nothing is unbreakable&; en in het geval van het Duitse lijmmerk UHU &;Nichts ist unkaputtbar&;. Voor UHU is de campagne te zien op de winkelvloer, in magazines en als direct mail. Hierna volgen campagnes voor Bison en andere merken van de Bolton Adhesives.

Annemieke Vroon, Corporate Communication Bison Nederland/UHU: ‘We waren op zoek naar een stoer beeld en een campagne die we konden uitrollen naar diverse landen: Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland en Zwitserland. Superrebel heeft hier een eigentijds antwoord op gevonden.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie