Marketing Technology

Andrea en Van der Blonk beginnen Crux

Rob Beemster, redactie | 7 februari 2014, 13:49

Wim Andrea en Sander van der Blonk beginnen samen Crux Digital Acceleration

Crux Digital Acceleration richt zich op het 'marktrijp' maken van digitale ambities van ondernemingen en instellingen. Dat doet Crux door een zogenaamd Digital Acceleration Team te vormen waarin medewerkers van de opdrachtgever samen zitten met externe specialisten. "De complexiteit van digitale transities vraagt tegenwoordig om 'networked knowlegde'. Die benodigde kennis vind je niet meer bij één persoon. Met zo'n versnellingsteam brengen we ook een start-up mentaliteit en -methoden binnen waardoor verbeteringen en vernieuwingen doelgericht kunnen worden voorbereid en vervolgens sneller worden gerealiseerd."

De beide initiatiefnemers kunnen bogen op jarenlange digitale ervaring. Wim Andrea (l) was strateeg bij online marketingcommunicatiebureau Clockwork  en daarvoor werkzaam voor onder meer PPGH/JWT, Saatchi & Saatchi en Ara. Na zijn vertrek bij Clockwork was Andrea zelfstandig actief met Interactim, waarvan de activiteiten opgaan in die van Crux. Sander van der Blonk was oprichter en directeur van Rapid Sugar en tegenwoordig betrokken bij diverse digitale start-ups.

Het is is de bedoeling om Crux binnen drie jaar te laten uitgroeien tot een gespecialiseerd bureau met 35 medewerkers.

Over de auteur

Rob Beemster

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten
Meer in channel Marketing Technology
Blijf op de hoogte

Whitepapers
Populaire blogs