Ann Ystén nieuwe ceo van Perfect Fools

Ystén, hiervoor deputy ceo bij DDB Stockholm, neemt het stokje over van Patrick Gardner.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Per 9 maart aanstaande neemt Ann Ystén de positie in van ceo van Perfect Fools. Perfect Fools heeft vestigingen in Amsterdam en Stockholm en noemt zich een creatief bureau in het digitale tijdperk. Het bureau richt zich op een wereldwijde klantenkring.

Ystén was hiervoor onder meer deputy ceo van DDB Stockholm en head of marketing bij Friends, een non-profitorganisatie tegen pesten. Voor DDB was ze als directeur marketing bij drankenfirma Absolut verantwoordelijk voor de EMEA-markten.

Gardner (zie foto), die het bedrijf 13 jaar geleden oprichtte samen met Tony Högqvist en Tony Sajdak, verlaat het bedrijf om de wereld rond te zeilen met zijn gezin.

Bijna een jaar geleden werd Perfect Fools door hasan & partners.

Over Perfect Fools
Het bureau mag onder meer adidas, Converse, Electrolux, H&M, Heineken, McDonald’s, Nikon, Samsung, Skittles, Swarovski en Volvo tot zijn klanten rekenen. Recent werk van Perfect Fools is onder andere ‘ en .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie