Creatie & Campagnes

Apple maakt Chinese equivalent van 'The Song'

Sander Beekman, redactie | 3 februari 2015, 12:20

Het elektronicabedrijf lanceert een 'custom-made' versie van de advertentie voor het aankomende Chinees nieuwjaar.

De advertentie vertoont opvallend veel overeenkomsten met de populaire commercial 'The Song', die rond de kerst werd gelanceerd in de Verenigde Staten, Zuid-Amerika en Europa. In de commercial gebruikt een jonge vrouw Apple-producten om een nummer van een ouder familielid te bewerken...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Apple China

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs